Perfekt mysdag.

Åkte till skolan imorse och gick på tre-timmars bildlektionen med Ida och Lina. Hann fixa lite saker till mitt projekt så det var faktiskt bra. Efter lunchen skulle jag ha engelskfilmdiskution i 3 timmar men det kändes verkligen onödigt så jag åkte till gymmet istället. Tränade en timme och passade på att sola. Så himla skönt. Efter att nu ha duschat och käkat nudlar känner jag mig så himla fräch! Dessutom låg nya SOLO i bredlådan så det blir att lägga sig i soffan och läsa den nu. Ikväll ska jag va hemma och fixa lite till imorogn när jag ska ha två kompisar här. Dock tyckte en kompis imorse att jag skulle med och fira honom ikväll men tror inte det blir så.

Världens bästa tidning, tjejer kööööööp den! Massor av rolig läsning och tips på saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0