I love the way you lie.

Hej alla katter! Sitter och kollar på film, mys! Tänkte sova tidigt men kom på att vi idag fick veta att vi börjar 9.50 imorogn. Grymt skönt med en fet sovmorgon mitt i veckan sådär! Dagen bestod av 3-timmarspass med yoga och 3-timmarspass bild. Skulle haft spanska men jag och millan lyckades byta bort det mot bild. Iallafall så var det helt ok förutom att jag och millis var sämst på att meditera. Vi rent ut sagt sög på det. Bara låg och garvade åt olika grimarser. Efter skolan hade jag sång hos min grymma coatch på stureplan. Vi körde "love the way you lie" det blev nice och längtar tills efter jul när vi ska fortsätta.

- sådär såg jag ut förra hösten då. Är jag mig lik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0