Byebye 2011, 2012 ska bli så fucking grymt!

Om ni bara visste hur höga förväntningar jag har inför 2012. Äntligen ett nytt år med nya chanser, nya upplevelser, nya personer, dock ingår väl också nya misstag men ändå. Så många saker som bara blivit fel detta år. Det jobbigste av hela året var ju att jag förlorade min pappa isomras, vilket fick mig att inte må så bra. Men annars har det ju hänt massor av bra saker också detta år. Kolla på bildbomben nedanför

I början av året så var jag med daniel m.fl på winter games och några dagar senare fikade jag med rasmus och rappe på ikea.

Jag praoade på Svt.


Jag var nästan jämt i segeltorp på helgerna


Den 24 februari blev jag och David tsm och vi var tsm i 6 månader ♥
 
Jag skaffade navelpiercing och iphone.

Den 16 mars fyllde jag 15 och dagen spenderades med David.


Det blev många ute kvällar med torparna. Valborg tillbringade vi nere vid långsjön.

Jag fortsatte med sången och uppträdde ett antal gånger.

Studentmotagning för min syssling och sedan var det skolavslutning!

I somras åkte jag och mamma till Turkiet.


SOMMARLOV!!!!

Ung 08 + tunnelbanefesten

The Voice!

Dagarna innan skolan börja passade vi på att njuta av lovet.


Jag och daniel var ute med hans hund och sen byggde killarna om en cykel.

Jag bytte klass och vi åkte på klassresa till gotland!

I September var jag och Bianca på NRJ experience.


Jag, Millan, Joel och Daniel var hemma hos mig och rökte vattenpipa.



Fekkenation med bästis!

Haha när Daniel, Millan och Simon var hemma hos mig.

Haha jag började umgås mer med både Anna och Ella.

David va här och en annan dag Lovisa och Jonna.

Jag tog modellbilder och kom närmre mina underbara bröder.

Två dagar innan julafton var jag med Simon och daniel.

Jag insåg också detta år att jag har världens finaste bästa vän!


Kommentarer
Postat av: millan

älskar din bästus! <3 <3 <3

2012-01-01 @ 13:18:06
Postat av: millan

dig* :P

2012-01-01 @ 13:18:38
Postat av: Sofia^^

fiin blogg! :D

2012-01-01 @ 18:48:39
URL: http://sofias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sötabilder!

2012-01-01 @ 19:15:08
URL: http://amandq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0