Fredagkväll

Godmorgon! Vilken jäkla kväll det blev igår. Först blev det knas så jag satt hemma men plötsligen bestämmde jag och Danne att vi skulle dra ut till dom andra. Vi möttes och tog cykeln vi fixade häromdagen till dagiset där alla var. Vid några bord satt Martin, Rappe, Conny, Gorran, Linnea, Sandra, Lowe, Joel, Tim och Luka. Haha det var redan fest när vi kom, asnice! Sen kom också David, Chribba, Towa och Amanda. Vi alla drog till tomte och när vi kom dit blev det lite kaos men inget jag pallar ta upp i bloggen. När klockan rullade mot tolv taggade jag hem. Direkt när jag var hemma smsade Wille och sa att jag skulle kolla ut. Där utanför fönstret stog Wille, Johan och deras kompis, haha så jag gick ner och snacka med dom en stund. hihi nu ska jag duscha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0