Bästa avslutet på sommarlovet! The voice 2011 med dom bästa!

Orkade inte skriva när jag kom hem igår men kvällen va grym. Bästa kvällen och helt perfekt avslut på sommarlovet. Jag, Simon och Bianca åkte till åsen, där mötte vi upp Martin, Johan, Tim, och Gorran. I liljeholmen hoppade Danne, Tarkan, Linnea och Sandra på. Vi alla åkte in till kungsan och där var det galet drag. Vi tog oss in i mitten och dansade galet i flera timmar, så jävla kul asså! Helt crazy och när nause spelade då fuckade vi ur totalt, dansade som galningar och sjöng högt som fan. Folk runt omkring bara stog och kollade på oss.  Haha killarna tyckte att jag skulle se lite mer så dom tog mina ben och kastade upp mig i luften! Lite efter tio drog vi till donken och köpte dricka sen chillade vi i en trappa ett tag, efter det drog vi mot tuben, Viktor hade med sig högtalare så vi kopplade in johans iphone och körde på ashög musik. Sen drog vi hem. Älskar alla som var med igårkväll asså, helt amazing vilka sköna mäniskor.


Tim, Danne, Jag, Johan och Martin, bästa grabbarna asså! ♥


Tim och Martin


Jag, Tim och Johan haha!

Johan, Martin, Tim och Simon väntar på tuben

Yeah, bästa mäniskorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0