Igår på ung08

Godmorgon! Tänkte berätta lite om gårdagen.

Jag skulle åka in till ung med Danne, Gorran, Johan och Viktor. Men så missade jag deras tunnelbana,  så då trodde jag att jag skulle åka själv. Men sen så hade dom gått av i åsen och så hoppade dom på min tunnelbana istället, hihi. Sen chillade vi på plattan ï typ en halvtimme, jag skulle vänta på Molly och dom gjorde mig sällskap. Det var kul, haha!

Sen kom Molly iallfall och då drog vi till ung, träffade då Linus, Danne och Johan från min skola och vi typ gick runt en stund tills dom skulle på träning, då letade vi efter dom andra men de var kaos för all täckning försvann så man kunde inte ringa eller smsa någon på hela ung! Men till slut hittade vi massa folk vi kände, så det var kul.

Klockan sex kollade jag och molly på en av filmerna jag vart med i, eftersom den hade förhandsvisning i umo-tältet. Träffade då också regisören och hon kännde igen mig dirket, så vi snackade lite om filmen kort. Senare drog jag och Molly hem och på tunnelbanan fick jag sällskap av Lovisa och Sofie!
Haha juste, skaffade även årets första stämpel igår efter att jag, molly och Danne bevisat att vi inte är blåsta x)


Jag, Danne, Johan och Gorran på plattan och väntar på Molly.

HAHA! Danne med mina solglasögon när vi försökte ta en bild med webben i apple-butiken.


Linus med mina solglasögon på ung xD Och halva johan.


HAHAHA, linus haffade en 10-åring som han såklart ville lyfta upp och bli fotad me. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0