We're both in this masquerade

Plugg,plugg,plugg! Är det bara min klass som har sjukt mycket läxor? Vi har ju fan en läxa till varje dag. Det är inte okej enligt mig :/ . Gårdagen blev riktigt lyckad. Tuben och båten kom direkt så vi kom snabbt fram till grönan. Eric va amazing! Han e sååååå söt. I slutet slängde han ut din skinnjacka som han hade haft på dig under konserten, det blev total kaos och jag och millan stog nära jackan så vi fick tag i den. Men det var ju inte direkt bara vi, utan det hela slutade med att vi var kanske 20 pers som började bråka om den. hahha rätt omoget men kul. Tillslut kom några vakter och klippte i sär den bit efter bit så alla fick lite var.  Men innan det började den spricka eftersom alla drog i den så då drog jag och millan loss en till bit. Runt tio åkte vi hem och kollade på "hooking up" rätt patetisk film men lite små kul.


Kommentarer
Postat av: millan

du måste skicka dom bilderna och fil:D <3

2010-09-12 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0