Nemen, jag bloggar...


Ph: Typ bild för vårat so-arbete.Linn, jag, Eira och Vilma.

Ja, det var ju ett tag sen jag gjorde ett inlägg, men herregud va mkt läxor vi har. Man hinner ju ingenting annat, haha eller jo fast inte blogga. Hihi sitter och mässar med martin och chattade precis med millan och eira som fick ett hårt skott i huvudet på träningen och nu har hon tyderligen hjärnskakning. Stackars min lilla söta vän! Men millan tar hand om henne ikväll. Imorrn blir det konsert med Millan och kanske nån mer.
Hade redovisining på so:n idag, det gick bra sen sprang jag till aulan och tog ett foto med Kulturrådet, hmm blev nog inte direkt skitsnygg på den bilden men aja.  Hade gympa sen fast satt på konstgräset och snackade med Linn och Eira. Myyyyysigt.
Men har tidig match imorrn så ska nog lägga mej i sängen straxt och mässa lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0