I wanna celebrate and live my life

Vilken chilldag alltså! Hade ju tyvärr ingen sovmorgon men istället kom två killar (Shebbe och Manuel) och snackade om radioprogram, det var fasen rätt roligt. Vi fick intervjua varandra och sedan spela upp det för alla, roligt men pinsamt! När han snackade använde han mig som exempel typ hela tiden, Bah: - Men om t.ex Gabriella säger så elr så elr så. Höhö pinigt. Efter radiosnacket, som tog upp 3 av våra ordinarie lektioner så hade vi en halv gympalektion kvar, vi fick gå spåret. Yes liksom, jag hade ingen jacka plus att jag hade klackskor. Roligt att gå en skogspromenad då. Hade engelska prov också gick något sådär, hade inte pluggat, fick veta om det imorse.
På den 15 minuters långa hemkunskapen fick vi en uppgift att ta reda på olika kilopriser tills imorgon, så jag och dem flesta åka upp till vivo och gjorde läxan. Slutade typ 1 och en halvtimme tidigare. Sen mötte jag Niklas + många andra från gammla klassen i centrum, mysigt att träffa dem.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0