You're the one that makes my heart beat faster

Jonnas mamma väckte oss imorse som tur var, för 3 minuter senare stog mamma utanför med bilen, åkte hem i pyjamas och skyndade till dansen. Har inte gjort ett skit idag, börjar känna mig lite små förskyld också blää. Gårdagen va grymm, först konsert med skolan, fett kansiga vi var. Hahah Jag, Eira, Tobbe, Robin och några va typ helt galna och dansade. Hahah sen tagga jag till gården med Jonna, Nora och Lollo, kul som vanligt. Massa folk var där, vid 23 gick vi hem till Jonna och myste och låg och snacka lite. Men nu ska jag kolla på nån film.Puss
Nån bild från gårdagen kanske kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Langee

sweet mama eller vad ?? ,hahah <3333

2010-10-23 @ 20:32:24
URL: http://langee.blogg.se/
Postat av: Gabby

hahhaha, älskar dej min man! :) <3

2010-10-24 @ 09:37:42
URL: http://gaabbyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0