Hälften av oss vill ba ha dig andra halvan vill ba va dig

Tjenixen! Torsdagen var som alltid seg, i skolan iallfall. Våran so:lärare skulle tyderligen utomlands så so:n blev inställd. Spelade ju inte direkt någon roll eftersom det nog hade varit den roligaste lektionen idag. Missade bilden, pga att jag och några åkte ner till centrum och intervjuade folk inför vårat radioprojekt. Slutade tidigare än millan så var med på hennes klass musiklektion. Hade sjukt kul där, hahah. Jag, Millan, Ygo och Elin var fett coola när vi sjöng/spelade "I feel it in my fingers....." vet inte direkt om resten av deras klass tyckte det lät lika fint som vi tyckte. Åkte till åsen efter det med Millan, vi jobbade med gymnasterna. Jag redovisade mina plint kunskaper, ett steg närmare assistent-tränare. Yes! Men nu ska jag duscha. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0