My hips don't lie

Usch vad kallt det är, jag fryyyser! Ska straxt svepa in mig i en filt och kolla på film. Dagen: Åkte in till dansen imorse, efter det åkte jag hem till mormor på östermalm, för att byta om och fixa till mig. Sen tog jag bussen ner till åhlens och mötte Molly, efter en stund kom Lalliis också. Vi gick runt lite överallt och kollade på kläder, snackade och "fikade". Blev inte direkt ett fika, utan det blev en cheesburgare på donken eftersom ingen hade ätit lunch. Sen stannade jag och lalliis kvar i stan och gick till buttrics, älskar den affären. Tog tuben hem sen och vi hörde någon som skrek bakom några buskar, det lät som Wille så vi rusade dit och det var Wille. Snacka om att jag blev glad att se honom det var så jävla länge sen. Men nu ska jag äta middag med mamma och sen kolla film. Kyss.
Mer bilder kommer....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0