Toooorsdag!

Tjenare, är sjukt trött. Skolan va rätt långtråkig idag flrutom sexualkunskapen som alltid är rolig. Haha vi skulle typ svara på massa frågor  om vad vi gillar, alltså våra personliga tankar och ställa oss upp. Under en fråga var det bara jag och My som ställde oss, det va skitpinsamt för alla bara kollade. Åkte till sol-kansliet efter och hämtade mitt prya kort. Så nu har jag börjat redovisa saker på gymmpan så kan snart bli tränare isället för prya. Men nu ska jag lägga mig i soffan och plugga NO. Önska mig lycka till imorgon, jag har prov i sexualkunskap och fortsättning i spanska provet. Efter det blir det fotboll och sen slagga jag med Millan, kyss. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0