Tårar kan jag vara utan.

Bloggade ju ingenting i fredags, men hade först yoga på elevens val sen lite kort No. Direkt efter det gick vi och kollade på en teater "Chilla eller tjalla" Den var faktiskt enormt rolig och bra för att vara en skolteater, annrs brukar man ju bara få se på tråkiga grjer med skolan. Men iallfall efter det slutade min klass så jag och Eira lagade korv hemma hos henne. Sen var jag med Millan innan och efter träningen. Vi åt på Kebabtorget till middag, mumms! Hade även beställt kläder som kom i ett litet paket, resten av kläderna kommer om någon vecka. Köpte ett par underbar bruna ugs för 600:- igår dem är så extremt mjuka innuti, dem kommer att få värma mina fötter hela vintern.

-Röd blus
- Ljusrosa tubformad halsduk.
-Svarta ugs (som jag bara ska ha på hösten för att inte slita på dem bruna)
- Bruna ugs (i kartongen)
- Svart linne
- Gulligt guld armband med berlocker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också köpt sånna där bruna uggs ;)

2010-10-13 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0