Svar på tal!

Här kommer svaren på era frågor:
Julia Ö: ska vi göra ngt nån dah?  <3
Svar: Ja, det tycker jag verkligen!

Hej:Varför är du så snygg?
Hur många har du strulat med?
Svar: "Hej" på dig, tråkigt att du inte skriver vem du är. Men tar den första frågan som en komplimang, så tack ;)
Oj, jag räknar inte. Men det är väl ganska många.

Anna: Är du kär i nån just nu? <33333
Svar: Hihi, inte direkt kär men gillar väl en kille typ :$ <33


             Langee: - om du fick resa nånstans , vart nånstans skulle du åka ? 
  - va saknar du mest ifrån sommaren ?
- dom bästa minnena ?
  - bästa filmen du har sett `??
            - hur många ggr har du varit riktigt kär ? 
                                                  - okej du vet att jag suger att hitta på frågor... men du vet väl att jag älskar dig taschmahali <333 ?
Svar: -Hmm, nånstans där det är varmt. Hihi kanske brasilien eller hawaii.
- Typ allt, alla varma mysiga kvällar. Kollot Och Östersund.
- Jadu, typ arlanda och masas andra stunder med dig och millan.
-Vet inte, gillar jättemånga filmer.
-Tror typ två elr tre.
Nej, du suger inte. Älsakr dig också.

Den söta; ah mig????
Svar: Fattar inte.

Melina: Hur gammal?
Gillar du skolan?
favorit ämne?
Svar: Jag är 14 år.
Nej, inte direkt.
Hmm.. Biologi
Lovisa kung@ Fb : Hur kan du vara så fin ?
Saknar du mig ? ^^
Ska vi hitta på något någon dag ? ;D
Vet du? .. Jag får snart damp om jag inte får träffa dig!

Svar: Hihi tack du e också fin gmn.
OM jag saknar dig? Jag saknar dej sjukt mkt.
JAAAA, för fasen de e klart vi ska göra.
Jag får också damp snart. Men vi ses nån helg.

Ella:Har inget att fråga...
vet allt om dig sen dendär kvällen! <3
Svar: Hahhaha ja vi är ju alltid lite privata i vårt kollo-gäng Höhö

Millan: vad var ditt första intryck på:
Mig?
Eira?
Vilma?
Elin?
Älskar dig syster! <3
Svar: Hmm,
Millan- Sötnos och lite bitch hihih.<33333
Eira- Verkade snäll och söt.
Vilma- Konståkare och snäll hihi
Elin- Millans bästis och snäll och söt.
Älskar dej också Millan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0