Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.


Ph. Hahahha två år sedan.

Hade ingen ork alls att ta mig till skolan imorse, men släpade iväg mig tillslut. Fick se lite prov resultat idag, VG- på biologi provet och typ VG i spanska. Är ändå ganska nöjd faktiskt. Åkte hem dirket efter skolan, har bara suttit vid datan samt pluggat lite religon. Bajs-tråkigt. Spanska lektionen vi hade idag var nog den roligaste på länge, våran lärare som vanligtvis är rätt så sträng och ordningsam flippade plötsligen ur. Haha hon satte på en spansk-låt som vi skulle sjunga med tvärsta salsa ryttmerna och så började hon dansa omkring och försökte få med oss. Sjukt kul såg det iallfall ut. Kvällens planer är; Äta middag, fixa mig, åka hem till Eira.
P.s Vilma slättergård fyller 14 idag, grattis tjejen!!


Kommentarer
Postat av: lalliis

OMG VA LÅÅNGT HÅR ELIN HADE DÄR xD TRODDE NT DE VA HON FÖRST xp HAHAH <33

2010-10-20 @ 20:37:17
Postat av: Gabby

Hahha jag vet, :D hittade massa gammla bilder som va skit roliga dem kommer säkrt komma upp på bloggen plötsligen hahah <3

2010-10-20 @ 21:52:34
Postat av: Vilma

Tack Gabby! :D <3

2010-10-21 @ 06:45:34
URL: http://vilmsla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0