I'm almost done.


Ph. Arkiv bild på mig och millan.
Är dygnsur, det har ösregnad. Laget hade slutspelsmatch som tyvärr slutade men förlust. Det blev 2-1 och deras sissta mål gick in 30 sek innan latchen va slut. Suuuur som fan! Men aja asbra spelat under hela sanktan tjejer.  Jag och millan gick hem till henne efter skolan, sen åkte vi till skärholmen och tog min sissta gardasil spruta. Så nu kan jag inte få livmoderhalscanser. Sen åkte vi till planen men han ändast säga lycka till, för vi skulle upp geom skogen till skolan och träna solisarna. Dirket efter skyndade vi oss ner och hörde när sissta målet gick in, sen rammlade huddinge ihop. Tråkig som fan var det eftersom vi verkligen va så nära nu. Men vi bästa ändå. Så är det bara, Ella spelar i laget vi mötte, det var kul att träffa henne, det var väl det ända roliga med Örby. Hahha 


Kommentarer
Postat av: ella

vi är bättre än eeer!! :D

2010-10-09 @ 14:15:25
Postat av: Gabby

Hmm, tyderligen. Men NEJ hahhaah för vi hade bara lite otur dem där 30 sekunderna :P hahaha <3

2010-10-10 @ 12:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0