I can almost see it

Satt på en introduktions kurs om sol-flickornas historia i typ två timmar, kan inte påstå att det var särskilt intresant menmen. Har haft jävliga humörsvägningar under dagen, dampade loss totalt på Kevin på matten,ställde mig upp och typ skrek i klassrummet men han va faktiskt jobbig. Sedan på kursen fick jag och millan skrattanfall, vi stog tyderligen inte med på listan för vi glömmt att anmäla oss så vi var tvugna och säga massa kontaktuppgifter men jag satt bara och garvade. Puss
                                                

                                                


Kommentarer
Postat av: ella

du är så söt min lilla gurka <3

2010-10-09 @ 14:18:45
Postat av: Gabby

Hihi Ella du e söt min lilla morot :Phihihi <3

2010-10-10 @ 12:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0