Den 2 och 3 oktober!

Trött,trött,trött. Blev inte många timmars sömn inatt. Har sovit på en stormadrass med 3 andra varma människor. Hade trevligt med Isak, Bena och Ella. Vi åt på någon pizzeria i örby, sen runt nio/tio kom Kf. Vi satt på nedevåningen och flummade. Asså fan va vi är grymma på att komma på samtalsämnen. Vi vet typ allt om varandra nu, hade även ett grymt kuddkrig. Bena klättrade upp i övervåningssängen och skulle kasta sig ner över mig men typ krockari lampan så den började gunga och ner föll damm. Hahhha, sen vid 03.30 blev vi hungriga och gick och åt mackor, mumms. Men nu är jag trööööött. När jag kom hem så somnade jag pch vaknade runt fyra, så nu ska jag göra klart svenska uppsattsen och sen fortsätta sova. Puss

OBS! bilden tagen runt 4 elr halv 5 inatt, inte dirket superfixade men ändå fett schmexigt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0