Snöööbollar!

Hej,åkte in till stan idag med eira för att shoppa julklappar, misslyckat! Hittade bara en topp till mig själv på cubus. Efter gympan idag så blev jag nermulade i snön av alla killar i min klass typ, eira stog brevid och kollade på medans jag låg nertryckt i snön och hade ett gäng killar över mig som bombade med snö över mig och under mina kläder för den delen. Haha riktigt mysigt fast hade ju varit trevligare om vi inte hade varit påväg till stan då, så jag och Eira fick gå hem till henne först och torka mig hihi. P.s jag lyckades mula en av killarna påväg hem sen *stolt* Men nu ska jag hitta nån härlig film att kolla på, är hemma ikväll orkade verkligen inte träffa nån. Alla åttor skulle ha snöbollskrig men jag tycker nog det räcker med snö idag så hänger med på det en annan dag. Puss
P.s Nån som vill bygga snögubbar nån dag? Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej nej jag hjälpte dig ju verkligen inte.... <3

2010-11-27 @ 11:23:14
URL: http://langee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0