I hate that I love you.

Musiken e på högsta volym, skolböckerna ligger på sängen. Så vad väntar jag på? Det är ju bara att börja men samtidigt som jag öppnar boken vet jag att jag kommer bli trött och vilja somna fast än klockan inte ens är fyra. Menmen måsate plugga kemi-skiten straxt. Dagen va kort och skön. Haha killarna i min klass läste  min blogg när vi var i datasalen på so:n lite pinsamt  men det konstigaste var att alla killar visste vad den hette och att de verkade leta efter ett visst speciellt inlägg som alla kollade på -.- Åkte hem dirket efter skolan och ja nu sitter jag här. Men nu MÅSTE jag plugga. Kyss

Kommentarer
Postat av: millan

Jag ÄLSKAR din nya heater, skiit fin! :D <3

2010-11-20 @ 11:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0