Höstlovs mys

Uppkrupen i soffan. Hörnet, bästa platsen av den. Insvept i en filt, en kopp varm choklad och två pepparkakor ligger framför. I handen håller jag "Ego girl" boken är skriven av Carolina Gynning. Sitter där längelänge, så såg min kväll ut.
Dagen: Åkte till huddinge, tog pendeln med Eira. Mötte upp Vilma på den sen åt vi lunch på tacobar. Jag och Eira begav oss mot docktorn. Jag kollade upp lite saker, sen åkte vi till Eriksdahlsbadet orkade inte sola men badade i tre timmar. Massa äckliga gubbar spanade in oss i bikini samt några killar i våran ålder. Jag och en av killarna krockade i vattnet. Pinsamt!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt inlägg.

2010-11-03 @ 12:08:40
Postat av: Sara

Den boken är verkligen riktigt bra.

2010-11-03 @ 12:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0