Faller jag nu, då går jag sönder.

Jag säger bara en sak: -Hur fan ska SL klara av vintern? När jag åkte hem idag så kunnde bussen inte köra förbi utsälje som eftersom det tyderligen var för halt. Det berörde ju inte mig särskilt mycket men ändå. Tänker på förra vintern när jag inte kom hem från skolan p.ga att bussarna ställdes in. Snön ligger ju bara lite lätt på marken och visst var det väl halt men en buss ska för fasen klara av lite is. Skaffa dubbdäck! Annars så var dagen helt ok, målade klart min bild och nu behöver jag inte göra något mer på temaveckan. Haha jo lite mer saker men inte så mycket. Eftermidagen spenderades med Eira vi spelade mario kart, på väg hem från skolan körde vi lite snöbollskrig med marcus. Haha julkänslan börjar komma redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0