Yes, det va mej ni såg.

Hejhej alla söta.
Igår va jag, millan och elin på sommarkrysset för att kolla på sötaste Eric saade. Och kvällen blev riktigt lyckad. Först började millan snacka med en vakt och han fixade in oss så vi fick asbra sitt platser.

Vi blev filmade massa gånger och när Eric skulle uppträda med manboy så kom en kameraman fram till oss och ba jag filmar er nu så skrik allt va ni kan i typ 1 min, fast sen klippade han ihop det till typ 10 sek.

Eric stog brevid oss innan han skulle sjunga och då läste han på våran skylt och log och gjorde tummen upp. Åhh va söt han e asså. Sen fick vi hans autograf och  tog massa fina bilder på honom.

Juste, jag gav han våran skylt och han bah: -Seriöst får jag den?Jag bah: -aa. Och då sa han att han skulle sätta upp den i sin tunébuss och så log han.




Dannys autograf fick vi oxåå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0