Grönan med Millan bejjbi

I Lördags va jag och millan på grönan, där va också jäkligt många andra av våra friends.
Vi träffade Lollo och Jonna också, dem va vi med rätt länge, sen taggade jag och millan till radiobilarna. Vi ägde ut alla killar mohhaha sen bombade några söta killar oss med gossedjur, men jag tappade mitt :'( fast millan hann plocka upp ett som det stog "Kiss me" på. Hihi sen gick vi och skulle prova att kasta en basketboll och jag vann på första kastet. Och Millan bah: Jag vill också ha en! Och så vann hon också på första kastet. Asså e vi inte lite bäst vah? Så vi vann varsin asstor boll.

Sen träffade vi Emil och hans  kompisar på grönan och så åkte vi radiobilar mot honom och så fick vi åka en extra gång för killen som jobbade där va schysst ;) .
Aja sen tagagde jag o millan till segeltorp och träffade Jesper och några.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0