Dansuppvisning

Tjenare alla söta!
Sitter och tränar på alla texter inför ikväll. Har show då. :)
Imorse spelade jag tennis, det gick riktigt bra. Ikväll har jag som sagt show. Jag är med i 9 av 16 nummer. Så jag är liksom med i mer än hälften av alla danser/sånger så det är mkt att komma ihåg. Hihi men det blir nog en toppenbra föreställning ikväll som Eira och Millan ska kolla på. Missar tyvärr matchen idag mot nynäshamn, eftersom vi skulle ha genrep innan, så lycka till tjejer. Men måste tagga nu. Kyssar
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad dansar du? :D <33



ps: uppdatera mer! :D förresten så har du inte svarat på frrågorna från frågestunden D:

2010-05-10 @ 18:22:43
Postat av: Gabby

Jag dansar showdans :D <3



haha okej jag försöker uppdatera så mkt jag hinenr :P nej jag vet jag ska fixa det nu i veckan

2010-05-10 @ 20:08:31
URL: http://gaabbyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0