Listaaa

Vad var det senaste någon sa till dig?: Emil: Möt mej och dennis i ******* vid 9 imorrn. Okej halv 11 då för vi ska till grönan. Ska du med?
Nämn något som gjorde dig glad igår: Mariakex (billigare variant av Mariekex på Lidl)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt lunch
Vad har du druckit idag: Mjölk och vatten
Vad var det senaste du åt: Findus Ostschnitzel med potatis och brokoli.
Vad var det senaste du köpte: GLASS
Vad är det för väder hos dig nu: Underbar sol
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yesbox det gör jag
Drömmer du mardrömmar: Det gör väl alla ibland.
Trivs du med ditt jobb: Japp. som gymnatiktränare.
Favoritlåt just nu: SeanBanan- Skaka rumpa
Vad ser du om du tittar till höger: Alla mina ouppackade väskor från kollot
Vad gör dig glad just nu: Min bakgrundsbild på datan :P
Vad ska du göra härnäst: Lägga mej på ballkongen och sola.
Humör just nu: Lycklig
Sommarplaner:? Fotbollscup, grekland, kollo och kompisar
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Stjärntecken: Fiskarna
Längtar du mest efter just nu: Alla underbara människor från kollot och Eira och Millan.


Kommentarer
Postat av: millan

naaaw! =D <3333

2010-06-28 @ 19:56:28
URL: http://alltiidmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0