Parfymkrig,

Chacha bloggen!
Sitter hemma nu och tuggar tuggumi. Hehe, Vanlig skoldag, förut om att vi slutade 10 min tidigare p.ga att vi jobbade så bra. Jag och Danne hade parfymkrig efter och fyfan vad jag stank killparfym, jag fick tillochmed Danne-parfym i ögonen. Sen sprang jag och Vilma ner till bussen och göömmde oss men när vi kom upp blev vi attakerade av Mackan och Adam som började köra snöbollskrig me oss. Sen gick vi in tíll Danne igen och han va typ sur för en ärare skällde på honom för all parfym.... stackare, tyckte ganska synd om honom då. Men jaja nu e de iallfall looooov. P.s när jag åkte hem så typ glodde folk på bussen asmkt eftersom jag stank Danne. Men nu ska ja hämta en macka. Kyssar
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0