Hsk-fest

Har festat hela helgen. Först kom Malle,Millan och Eira på Lördag vi flummade runt och fixade oss för hsk festen. Sen åkte vi dit och jag pallar inte förkalara allt. Men vi va heta på dansgolvet, höhöh, mycket händer lite överallt av mååånga supersnygga o söta killar. Det var 130 pers på festen och de va askul.Festen slutade 00.30 så vi åkte hem då och typ kollade film sen sommnade jag o Millan vid 4.00 typ. Vaknade av malle och Eira som tog kort på oss sen stack dem hem. Och jag sov hela söndagen typ. Enjoy alla underbara bilder i filmen. Höhöh FAN VA JAG LÄNGTAR TILLBAKA SÅ JÄVLA MKT SNYGGINGAR OCH SÅÅÅÅ KUL ATT DANSA. Vi dansade skitsexiigt bitches .Love ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0