Huset dag 2

Kom hem för en liten stund sen. Har varit på huset hela dagen, skitkul. Jag, Natalie och Anna gick upp till centrum tillsammans med 700kr vi fick av musikläraren. Vi köpte skägg, ballonger och tomteflätor till våran sketch och sen letade vi efter en julgran att ställa på scenen men köpte bara massa julkulor. Har även fixat en inhoppare för mig till imorgon kväll eftersom jag är på julmiddag då med millan. När vi satt och tränade i spegelsalen ringde eira mig och berättade att en kvinna halkat ner på spåret i centrum och blivit överkörd. Hemskt! Jag och Anna snackade om det hela vägen hem. fyfan va vidrigt liksom. Imorgon under genrepet ska jag ta massa bilder men ni får nöja er med den här två bilderna idag.
På första bilden ser vi natalie och lillelille albin är vi spelade kort. Och på andra bilden äter Simon och Ludde som äter lunch.

Kommentarer
Postat av: Nattah :D<3

ASSO ALBIN JAG ÄLSKAR DIG ÄVEN OM DU ÄR EN DRYG JÄVEL <333333333

hahaha... :$$$$

2010-12-19 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0