För kärlekens skull.

Nemen tjenare!
Började dagen med yoga/meditation tillsammans med Eira, vi lärde oss hur man styr sina tankar. Sen rullade lektionerna på, gjorde mitt spanska prov idag eftersom jag missade det nr jag var sjuk. Och ett hjärtligt tack till hjälpen man fick för att koncentrera sig, haha hela klassen skulle sjunga någon mexikansk låt samtidigt som jag försökte fokusera på pappret med 300 spanska frågor på. Men nog pratat om skolan. Åkte hem tillsammans med söta Caroline, fast hon gick av fem hållplatsen innan mig men då klev istället Jesper på, så fick sällskap hela vägen. Om någon timme kommer mamma hem och då ska vi åka och köpa inomhus-fotbollsskor. Puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej! Rösta på min bild och gör mig överlycklig! (man kan rösta varje dag) Tar 1 sek! http://mythos-beach.apollo.se/Azs7ob



radera om du inte vill ha sånt här:)

2010-12-03 @ 20:10:03
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0