35 minuter skola.

Kom precis hem, är lika varm som en ugn. Är jag fortfarande sjuk? Svar: Ja. Onödigaste skoldagen ever, Morgonen: Går upp, fixar mig, väntar på bussen i 35 min (den är försenad) kommer då 15 minuter försent till mattelektionen. Efter det hade vi tyderligen håltimme på svenskan och gympan vilket innebär att vi hade två och en halv timmes håltimme. å vi drog till donken och halv ett skulle vi samlas för att åka till stan på julmarknad, vilket jag hoppade. Jag åkte hem istället eftersom jag fan måste ta och bli frisk, mår inte direkt toppen just nu, dunderförskyld. Så jag gick till skolan idag för att gå på en mattelektion som varade i 35 min och jag jobbar 2 tal. Yeeah älskar´t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0