Påsklovet 2010

Här kommer lite smått och gott från lovet.

LångFredag: Tror bara att jag va hemma och chillade.
Påskafton: Käkade påsklunch med mamma, sen kom Lallis familj på middag.
Påskdagen: Min gudmor kom och fikade och jag fick ett presentkort. 400 Kr på Gina.
Måndag: Åkte till skhlm med Eira och Millan. Sen åkte vi till åsens Kg. Och så sov dem hos mej.
Tisdag: Träffade Simon och Marcus. Sen drog dem och då träffade vi Benne och Chribba. Och på kvällen kom hampus hem till mej också. Eira och Millan slaggade hos mej igen.
Onsdag: Chilldag tror jag... sen slaggade jag och Elin hos Millan.
Torsdag: Foto-time med Eira, Millan och Elin. Efter ett tag åkte Elin hem men Millan och Eira sov över.
Fredag: Träffade mina brorsor och sen tagagde jag till segeltorps går'n med Millan. Sen slaggade hon hos mej.
Lördag: Kollade på fotbollsmatchen mot älvsjö sen var jag med Millan och Eira på Stenmo.
Söndag: Spelade tennis sen åkte till frisören och klippte mej. Sen shoppade kläder.


Mega seriös bild. Jag till höger.

Eira, Millan & Gabby
 
MEEEE!                                            Gabby <3 Millan

JAG E COOL!

 
ME like såpbubblor :)             Gabby, Millan & Eira
 
Me <3 Eira                                 Jag och Chribba :P

Eira är cool när hon åker buss....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0