Stjärnor på is

Det här blev trots allt en ganska rolig dag trots regn och rusk. Vi åkte skridskor på idrotten och blev dåpåmind om hur dålig jag är, höll i mig i folk hela lekitonen, väst var det då vi skulle tävla i en stafett. Tog inte ett enda åk på skridskorna utan lät mina klassisar dra mig fram. Efter skolan körde jag ett spinningintervallpass som gick väldigt bra! Har även hunnit åka med mamma till ikea. Sitter förtillfället och läser igenom en konversation i våran klasslogg angående lärare som inte klickar med klassen. Våra åsikter verkar vara på samma sida och nu ska vi nog lyckas ta oss ett snack med rektorerna, skönt att man har en så engagerad klass.Har ni också problem med lärare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0