Min valborg

Lite bilder från kvällen. Efter skolan skulle jag och Karin sola men det blev fail och maskinen tog mina pengar. Iallafall så kom vendela och anastasia till Karin där vi var, grillningen gick toppen och hambugarna blev supergoda! Efter middagen tog vi bussen till huddinge där vi mötte Emil, Rickard, Kasper och Packe på kebaben, sen kom även flera men vi gick istället ner till brasan och kollade. Senare drog vill till Kristineberg men varken jag eller karin orkade chilla ute så vi åkte tillbaka till huddinge och träffade några på pendeln, sen slutade kvällen med att vi grillade mashmallows över några ljus och kollade baksmällan. Väldigt mysigt var de!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0