Lycka på två ben

Spanska nationella gick bra, skulle sola och växelmaskinen skickar tillbaka min tjugotapp tillsammans med en hundring så blev hundra kronor rikare. Fick färg och en linje så de va väldigt nice. Jag o Karin åkte hem och käkade nudlar innan vi drog till gröna Lund. Där kollade vi på Ansiktet och under sista 20 minuterna ser jag skymten utav Norlie och kkv på vipballkongen. Hardcorefan som jag är så börjar jag hypa sönder. Börjar smygfota och deras kompis ser det och berättar för dom samt pekar på mig och Karin som står lite avskilda från publikhavet. Sedan garvar dom och pekar mer på oss. *dog redan här* Håller koll på trappan och plötsligen är Kim påväg ner, tar mig fram med Vendela och ber om att få ta en bild med vår älskling, han ler och lägger armarna om oss. Konserten var fortfarande igång så inga andra trängdes runt oss. Så jävla lycklig ny, som vi kämpat för att få prata med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0