Litet tips!

Tjenare trots att röda linjen ersattes av bussar och att jag kvart i nio stod still på perrongen 50 minuter från skolan så hann jag tack vare Karins pappa dom hämtade upp mig och henne, körde oss med racefart till skolan och vi anlände fem minuter innan nationella. Var helt sönderstressad men vi hann och alla tre proven gick ändå bra tror jag. Gymmade efter skolan, 1 och 1/2 timme me styrka och kondition. 40 trapp asså de sved i rumpan, sen 100 squats på de. Valde sen att gå hem för att ta ut mig även fast gränsen var nådd. Älskar att vara slut i kroppen när man tränat. Tänkte även tipsa er om mitt nya favvomellis, vaniljyougurt med kanel. Kanel sätter nämligen igång ämnesomsättningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0