Kort om helgen

Tänkte dra igenom lite kort om hur min helg varl. I fredags var jag med rasmus sen blev det lite träning med Ida innan jag åkte tillbaka till Rasmus där jag sov. På lördagen åkte jag och Karin till Solna där vi skulle göra ett jobb, vi blev stylade och fotade tillsammans med några andra ungdomar. Efter de åkte vi in till stan för jag tänkte köpa en oddmollytop men så blev jag lite snål i sista sekunden så hoppade det. Spenderade kvällen hos Rasmus igen där vi myste framför tv:n med hans familj och åt nybakat bröd. På morgonen väcktes vi av en ivrig Oliva som tvingade oss att komma ner för att äta vofflor med chokladsås, mummms. Hela söndagen låg vi hemma i soffan tills jag åkte hem och rasmus började ge sig av till tåget. Tur att de bara är 3 dagar kvar tills han kommer hem igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0