Otursdag på hög nivå

Skolan var toppen men sen börjar helvetet. Kommer fram till gymmet och känner hur de hugger till i bröstet, betsämmer mig för att inte gymma eftersom smärtan håller i sig. Skyndar till bussen och kommer hem, det nya batteriet har kommit så sliter ut det gamla. Inser att jag glömt bort pin-koden men testar ändå tre gånger och såklart låser sig mobilen. Har nu letat i en timme efter puk-koden men kan inte hitta den så jag väljer att logga in för att läsa mina omdömmen som jag laddat inför hela dagen... lärarna sa fredag men nej inga omdömmen finns där. Så nu ligger jag väldigt irriterad i sängen med en smärta i bröstet. Är det fredag den 13.de eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0