Falun 25/1-27/1

Kliver av tåget och får äntligen möta Rasmus, de hade hunnit gå 20 dagar. Vi tog en mysig kvällspromenad från stationen, snabbt förbi hans lägenhet och sedan till Velodromen där Sm-tävlingarna pågick. Under 2 minuter hann jag träffa så otroligt många nya ansikten som jag tidigare endast hört rösterna av i telefon. Vi gick iallafall hem och kollade film, med oss följde Martin och hans tjej + Robin. På lördagen satt jag och min skrutt på akuten i 4 timmar pågrund utav att han krashat med cykeln, båtbenet var av och han fick gipsas. Trots sjukhusmiljön så hade vi en supermysig dag. På kvällen lagade killarna middag till mig och sen mötte vi upp resten av cyklisterna för att filma Ludwig som körde massor av galna bmx-trix. Resten av kvällen spenderades med rasmus, kim, ludde och martin i lägenheten där vi käkade kladdkaka. Imorse när vi vaknade var de bara att packa, rasmus och jag gick till stationen men både kim, ludde och stubbe cykla ikapp för att säga hejdå. Helt underbar helg med finaste killen, blev dock lite för mycket cykelsnack för mig en stund men ludwig räddade situationen med lite romantisk live-musik (grym på gitarr) till mitt och rasmus pussande. Saknar gos-killarna redan.

Kommentarer
Postat av: Bianca

Ojoojjojojojojoj vad har jag missat?!?!

2013-01-29 @ 20:46:24
URL: http://biancasss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0