helgen

Supermysig helg med Rasmus. I fredags låg vi bara och pratade om allt och inget hela kvällen tills vi somnade.  Blev väckta runt nio för att han skulle fixa pass och jag drog till jobbet. På eftermiddagen möttes vi upp igen och denna gång med Emil och My, min tönt hade tvingat mig att gå med på Zero Dark Thirty men i sista sekund överraskade han och erbjöd att se Ego, wiho! Killarna hade inte höga förhoppningar på filmen men jag blev faktiskt jättebesviken för den va inte alls lika bra som jag trodde. Resten av kvällen spenderade jag och Rasmus med hans familj framför melodifestivalen. Imorse vaknade vi men log kvar i timmar och bara myste, så som alla söndagar borde se ut.Tillslut gick vi upp, käkade lite och sen var de dags att säga hejdå. Resten av dagen har jag bara legat framför dear john och sovit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0