Allting går runt fast det känns tungt.

Jag trivs så jävla bra med livet just nu. Har underbara vänner och allting känns underbart.
 
Att jag och Vendela hittade varanadra är jag också sjukt glad över, så sjukt gullig och rolig tjej som har exakt samma humor och intressen som mig. Förstår inte hur vi inte kan ha hittat varandra tidigare.
 
Jag är även extremt glad över att jag och Ida håller så bra kontakt trots att vi går i skolor som ligger åt helvete från varandra. Från att träffats exakt varje dag till att bara kunna ses någon gång i veckan. Ändå är vi fortfarande vi och det är grymt! ♥
 
Min klass är helt fantatisk. Har fått helt underbara kompisar både, tjejer och killar. Vi håller ihop och alla kan verkligen vara sigsjälva trors att de bara gått fem veckor. Inga fördommar eller bråk innom klassen. Vi ska t.o.m ha västa klassfeten om 2 veckor.
 
Hösen är här. Vet inte om det ska inkludera i min glädje men på något sätt gör den det. Allting har blivit så mycket mysigare.


 
 

Kommentarer
Postat av: vendela

Naaaw sötnos!! Du är underbar och jag är så jävla glad att vi har lärt känna varann, sjukt att vi inte känt varann sen tidigare. Puss på dig! <3

2012-09-16 @ 11:08:39
URL: http://vendelac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0