9/11 Tisdag

Sitter och bloggar på min nya bebis, haha vi fick våra datorer i skolan idag. Splitter nya och supersmå. Jättegulliga faktiskt, visst de är tyvärr inte Macbooks men ska nog klara mig bra med denna i tre år. Vi hade iallafall veckans längsta skoldag idag men den flöt på riktigt snabbt. Efter skolan var jag med min babe Emil, haha vi sackade massa skit och spelade Buzz. Därefter träffade jag Vendela och vi drog och bokade replokaltid. Vi ska nämnligen börja repa lite smått. Börjar redan imorgon och jag tror de kan bli riktigt roligt.
 
Påvägen hem från torpet mitt ute på en stor bilväg så såg jag en räv. Ringde direkt mamma och skrek som fan. Jag va livrädd och de va helt mörkt och ensamt ute. Godnatt. Ska önska mig den här datorväskan nu. Så snygg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Replokal till vad?

2012-09-12 @ 08:26:08
Postat av: bianca

I got it, världens finaste juuuuu!

2012-09-12 @ 14:14:43
URL: http://biancasss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0