Tisdag 17 januari.

Hej, skolan va chill, på hemkunskapen gjorde vi soppa och scones vilket var tur eftersom jag sedan åkte runt överallt och knappt hann äta. Efter skolan åkte jag till liljeholmen för att kolla på några saker men hittade ingenting, på tunnelbanan hem smsade D och vi fick för oss att dra och sola, så de gjorde vi. Efter det mötte jag millan på gymmet och vi skulle köra boxning. Även Julia och Mai hängde med på det. Efter boxningspasset gick jag och millan på err core-pass. Och helvete vad jobbigt det var. Bara mage och rygg träning och vi hade vikter på magen så det blev extra tungt. Hej träningsverk! När jag skulle hem så träffade jag Simon så vi sällskapade en stund. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

vart tränar du någonstans?

2012-01-18 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0