Ska bli riktigt nyttig nu.

Hellu på er! Då har man påsklov nu då. Hur amazing är det? Ska verkligen försöka utnyttja varenda sekund av veckan. Startade med en myskväll, har bara tagit hand om mig själv. Åkte till gymmet vid lunch, sen träffade jag David i centrum en stund därefter mötte jag upp Ida och sa hejdå för hon ska till skåne. Sedan dess har jag kollat bigbrother, läst veckorevyn, använt ansiktsmask och hårinpackning, duschat, smörjt in mig och ätit lite lite godis. Vilket var det sista fram till sommaren. Ska helt serrisöt försöka skita i alla sötsaker fram till sommaren, för att se hur det går... stay turned.


Kommentarer
Postat av: emelie

är ni forfarande tsm

2012-04-05 @ 21:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0