You need to read it.

Hej! Tänkte berätta lite om de senaste dagarna som jag inte hunnit skriva om. Låter bra va?

I tisdags åkte min klass till Abf-huset i huddinge. Där gick vi på några föreläsningar om miljö och gjorde plånböcker om mjölkpaket. Inte speciellt roligt men aja. Efter det träffade jag joar en stund.

Ondag: var i skolan dock väldigt kort dag, endast fyra lektioner. Missade bussen när jag skulle hem men sötaste Daniel ringde och sa att han kunde hämta mig med moppen istället och det gjorde han. Vi åkte hem till mig och det var supermysigt! ;)

Igår åkte jag till stan på ett läkarbesök och sedan shoppade jag lite till ikväll. Nrj experience ikväll ju!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv oftaaaarreeee, du har ju nästan slutat :( kram

2011-09-17 @ 16:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0