Lite mer om NRJ kvällen

Hej älsklingar!
Har skitont i huvudet idag... inte kul. Men idag ska jag iallfalll plugga jättemycket so och kemi. Tråkigt men det måste göras. I fredags efter skolan åkte jag hem och fixade mig, mötte Bianca och vi drog till NRJ. Jag ringde Johan och dom stog längst fram i kön, så när vakterna började släppa in kom vi bland dom första istället för att jag och B skulle vart sist, hur nice? Där inne väntade vi på Daniel och Simon och sen blev det fekke!! Det sämsta var garderoberna, vi stog där i 40 minuter och folk bara kaosade. Men vi hade iallfall sjukt kul, chillade med Biancas killpolare också, hehe trevligt ;) Nån gång vid halv tre började vi rulla hemåt och väl hemma somnade jag direkt! Bilder från kvällen kommer när fotograferna lagt upp dom, hoppas att det blir under dagen!
Här har ni iallfall min oufit från i fredags: Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0