Jag sov 7 timmar på 3 dagar och 2 nätter.

Har så himla mycket att berätta ;) Vi åkte i onsdags runt 8 på morgonen mot nynäshamn. Därifrån åkte vi båten som tog oss till Gotland, under tre timmar satt vi och snackade, spelade kort och busade runt. Alla valde sina stugor direkt när vi kom till Torsgård. Jag bodde med väldens bästa Millan, Ellet och Elin. Sedan var det middag, efter maten fick vi testa luftgevär, pilbåge, yxkastning och blåsrör. Haha det var skitkul verkligen!

Efter det var det dags för skräckfilm men redan efter 20 minuter drog jag och Elin för filmen var tråkig. Sen kom Johan, Joar, Ygo och Lucas och jag körde klädpoker med dom i våran stuga, hehe! Senare taggade vi, plus några till in i deras stuga istället. Där inne blev det massor med snack om allt möjligt ;) Hände såklart massor av annat också men orkar inte skriva allt. 

Vid 4 på morgonen gick jag och tjejerna in till vår stuga och sov. Killarna hade bestämmt att dygna så 07.00 bankar dom på våran stuga och väcker oss, taskigt! Fick då höra att dom varit och badat 05.00 den morgonen. Helt sjukt!
 (allt galet som hända dag två, läser ni i nästa inlägg. jag lovar, DET ÄR VÄRT ATT LÄSAS)


Millan, jag och Ygo väntar på båten i Nynöshamn.

Elin, Lucas och Joar i nynäshamn.

Johan och Lucas på båten!

Myspys på studsmattan! :)

Lucas siktar med pilbågen!

Cizan skjuter!

Joar kastar yxa x)

Madde och Johan med yxan :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag dygnade faktiskt också! Glöm inte det. Ytterst viktigt! ;)

2011-09-08 @ 18:26:40
URL: http://realthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0