He makes me so confused.

Så sweetheart nu har jag ändrat massor på bloggen. Ny design och allt ;) Hoppas ni gillar den. Jag ligger hemma i soffan och bloggar för tillfället men ska faktsikt plugga. Vaknade och hade ont i halsen och kunde knappt andas så stannar hemma och vilar idag. Har kollat runt på lite olika hemsidor också, är verkligen shoppingsugen. När jag får pengar så ska jag verkligen köpa massor med snygga höstkläder. Om några timmar hoppas jag att bilderna från nrj kommer upp. Deras fotografer har börjat ladda upp men resten kommer senare idag säger dom...
 


Kommentarer
Postat av: millan

krya på dig syster <3

2011-09-19 @ 17:19:24
URL: http://estandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0