Read it

Igår vaknade jag med david och var med honom några timmar. Sen fixade jag mig och åkte till liljeholmen och fikade med min gudmor. Vi åt världens godaste morotstårta och jag fick ett presentkort på Gina Tricot som jag shoppade upp direkt. Köpte en skitsnygg midjekort jeans"jacka", ett par guldiga örhängen och en magtröja. Hittade också ett snyggt leopardlinne inne på Indiska. Mamma och jag bestämmde oss fför att ha en myskväll framför tv:n, vilket var väldigt skönt eftersom jag inte varit hemma en enda kväll på lovet. Vi hyrde "Tusen gånger Starkare" och nu ska jag berätta för er hur besviken jag blev på filmen. Den gav helt fel budskap och slutade mitt i allt. Tjejerna kämpade för att ta mer plats i klassen och så slutar det bara tvärt av med att allt fortsätter som i början av filmen. Alltså blev budskapet: Tjejer det spelar ingen roll hur mycket ni kämpar för det lär inte bli någon skillnad. Jävla pissfilm asså!
Den här snyggingen blev min igår. (är mycket kortare och tajtare i verkligheten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0